niedziela, 29 listopada 2009

powoli przedświątecznie ...

na przekór świątecznemu speedowi na wszystkich blogach moje święta zbliżają się leniwie i powoli :) Kartek część już leży zrobiona a z piekarnika wysypało się nieco masosolnych figurek, które zawisną sobie dookoła naszego mieszkanka, następne w kolejce są pierniczki do upieczenia, dekoracje na choinkę może jakieś świeczniki i tak powolutku, pomalutku do świąt ...

malowanie masosolnianych figurek :) w ruch poszły akrylówki, kredki akwarelowe (takie fajne tłuściutkie :D) i inne bździdła jakie się nawinęły !


a tu już bałwanki pomalowane, z lewej Fabowy chłopczyk, z prawej Kaszellkowa dziewczynka :)


a tu cała gromadka (w tym Aniołek Bez Oczu Jeszcze)

I Aniołek Ismailowy ala Barista z kubkiem cappucino ;) tiaaaa...wytrzeszcz gratis :)


I tak pręży się na naszym półko-parapecie z książkami, po lewej kartka, która jest w komplecie z Aniołkiem :) To druga z tej ''serii'' bo...
pierwsza powstała dla Faba na nasze ''11 miesięcy'' jako kartka-zakładka do kompletu z ''Krwią Elfów'' Sapkowskiego którą cudem wyszperałam w angielskiej księgarni co by chłopię zapoznało się z naszą rodzimą fantasy trochę :)


Kartka nr3 jako imieninowa-zakładkowa dla babci ;)


A na koniec (deser haha) kawałek czegoś co wcześniej pokazywałam tutaj i było Fabowym notesem na podróż do Irlandii Północnej, notes się spisał na medal chociaż właścicicel musiał dosztukować kartek co nieco :) I tak się roztył (notes- nie Fab:D) I dostałam go z powrotem jako książko-scrapbook z relacją podróży i przemyśleniami mojego chłopa :) fajnie, co? a tak się chwalę :)

Koniec pisania. Jako, że w piątek Muzułmanie świętowali Eid mamy w domuy wyjadanie resztek, które nasz współłokator Pakistańczyk przywiózł od rodzinki! Let's eat :) spokojnej resztki niedzieli, życzę Ja :)

3 Comments:

Barbara said...

Zjadłabym te bałwanki w całości,takie słodziutkie są :) pozdrawiam -Barbara

Jaszmurka said...

o rety Kaszellku ahhaha ja jestem zauroczona bałwankiem w czapencji z zamkniętymi oczętami hahaha

boskie są !

buziole :*:*:*

Anonimowy said...

Przeczytaj caly blog, calkiem dobry

Related Posts with Thumbnails