poniedziałek, 22 października 2007

atrakcje-animacje

Poniedziałki.. uwielbiam poniedziałki:) Mamy cudne zajęcia z animacji grup, a dzisiaj przebiły one już wszystko :D Właściwie zaczęło się tydzień temu... hihi co czuje student(ka) uczelni wyższej (zacnego UW) gdy słyszy-"za tydzień proszę przynieść szarą teczkę, klej i 2 gazetki ??":) aaaaa normalny student(ka) stuknie się w głowę :) Scrapnięta studentka (czyli ja:P) czuje ekscytujące mrowienie :D no i efekt dzisiejszych zajęć poniżej:


Teczka miała być kolażem (!!!) i mówić coś o nas, o naszych sprawach, zainteresowaniach, miała pokazywać co jest ważne, jacy jesteśmy, jakie mamy plany marzenia itp :D Matko rewelacyjna metoda... moje biedne grupy w przyszłości będą atakowane przy każdej okazji kolażem :D
A i mam pytanie do Was- patrząc na teczkę co powiecie o mnie?:>
re-we-la-cyj-ny poniedziałek :)

i oczywiście zapomniałam, więc edit :]
nie mam czasu na N.I.C.. na scrapowanie też :( ale za to to co mam spędzam w necie na szukaniu inspiracji.. przecież ŚWIĘTA niedługo :D

0 Comments:

Related Posts with Thumbnails