niedziela, 7 października 2007

nie-dzielnie i muzycznie

pięknie, jest niedziela, chociaż chyba wszystko jedno bo i tak teatr wzywa, więc niedziela jest dla mnie dniem wolnym tylko z definicji... wczorajsze dwa spektakle były jakieś mega męczące, tłum dziwnych ludzi przewalających się w tę i ową, jeszcze deszcz i moje popisowe dawanie kwiatów na drugim spektaklu :/ żenua .. ale obejrzałam sobie Basię Melzer jako Bombalurinę :) oczywiście włączył mi się jakiś dziwny ciąg skojarzeń, i słuchałam jej "Grizabelli", a słyszałam piosenki z "Metra" ... i teraz już nie wiem którą Bombalurinę wolę- czy Ani czy Basi..

a jak już jestem w temacie piosenkowym- mój numer jeden ostatniego tygodnia- płyta PICTURES Katie Meluy.. niezawodna na jesień (i na każdą inną porę roku też:P), poza tym odgrzebałam starego BB Kinga :P i znalazłam piosenkę, która bardzo mi się spodobała-"Stripped" z soundtracku "Blood and Chocolate"... jest taka niespokojna, dziwna, ale fajna :) i niezastąpione Radio PIN, które działa nawet w przejściu podziemnym

i filmowo-w piątek wreszcie do kin wchodzi "Stardust" !! doczekać się nie mogę.. :) Ostatnio jedna z moich ulubionych książek fantasy, "bajka dla dorosłych" (pamiętam.. jak mi ktoś mądry powiedział że i mali i duzi potrzebują bajek w życiu:P), zajmowacz czasu w tramawaju zawita na kinowym ekranie:) Ciekawa jestem jak wyjdzie i przede wszystkim jak Claire Danes poradzi sobie z rolą Yvaine (bo dla mnie Danes to Julia z "R+J" zresztą chyba nie tylko dla mnie, bo po tym filmie wiele sobie nie pograła;)).. w piątek zobaczymy :)

a poza tym guzik-miało być słońce, miałam iść robić zdjęcia a jest szaro, buro i zimno.. więc idę do mojej scrapolandiii :D

0 Comments:

Related Posts with Thumbnails