sobota, 15 grudnia 2007

mikołajki II

tym razem to, co ode mnie poleciało w świat :)

do annqaa :*

do kaj_kaa :*


*****
kupiłam dziś pierwszy prezent świąteczny. W ZT ludzi jak mrówek i nie polecam się tam przez najbliższy tydzień zbliżać- wielka masakra. A ja jeszcze z niedoleczonym hmm nazwijmy to bólem głowy po dwóch ostatnich nocach ;) bo działo się, oj działo... no, ale kupiłam ten prezent ;) i jest boski małoskromnie :) Kartki sprzedają mi się pięknie.. i w ogóle jest pięknie. Mógłby spaść śnieg i byłoby przecudnie pięknie ;)
i cały czas jestem pod wrażeniem wczorajszego dnia oł jeee:)

ah i słucham nałogowo świątecznych piosenek :) I rośnie we mnie wena na pieczenie pierniczków :) Bosko :D

1 Comment:

pasiakowa said...

Hihi.. u mnie też świąteczne dźwięki :)

Related Posts with Thumbnails