czwartek, 7 lutego 2008

OPTYMISTYCZNY wpis u Kianit :)

Kolejny album od którego nie mogłam się oderwać :)
Po prostu trzymając w ręku albumik Kianit czułam taką mega wiosnę w serduchu:)
cały czas latały mi po głowie cytaty, piosenki, wierszyki, które przecież KONIECZNIE muszą
być.. skończyło się na MASZ W SOBIE WIARĘ, bo ta piosenka dała mi siłę, żeby przeżyć styczeń na mega wysokich obrotach z uśmiechem na twarzy.. i tak wygląda pierwsza strona:
a tu piosenka :)
i dalej album- strona 2- mój optymizm :)
tak sobie pomyślałam, że robienie tych wpisów to momentami rewelacyjna podróż do środka siebie, taka mała psychoterapia :P
zdjęcia wyszły jak wyszły .. no ALE ;)

3 Comments:

AgnieszkaAnna said...

wyjątkowo optymistycznie :)
a zdjątka bardzo fajne...

Filka said...

oo poszalałaś :)
podoba mi się :]

Miqua said...

to drugie to poprostu cudo, no i Twoje fotki swietne :)

Related Posts with Thumbnails