niedziela, 9 marca 2008

KONKURSowo :)

Dobra więc w erze konkursów ogłaszam konkurs'a i ja :) No i też dlatego, że jestem jakąś życiową pierdołą, która się na żadnego PIFa nie załapała, a strasznie by chciała coś komuś zrobić... :P
Konkurs idzie dwutorowo :)

Tor 1:
Polujemy na 2002 na liczniku :)
jak już upolujemy i zestrzelimy (czyli print screenem trzaśniemy) wysyłamy ofiarę na maila kaszellek@poczta.fm :)

Tor 2:
wpisujemy komentarze pod spodem, jak 2002 się pojawi to wszystkie osoby, które zostawiły komentarz wezmą udział w losowaniu nagrody-niespodzianki :)

Miłego polowania :)

11 Comments:

ciuchhh said...

to ja się wpiszę na losowanie, jeśli można oczywiście... bo z tym licznikiem to nigdy mi się nie udaje :(

ami said...

ja też ja też
chcebyć wylosowana, a co!

Anonimowy said...

Do polowania na licznik jestem niezdatna, wpisać się jest łatwiej, chociaż w żadnym losowaniu w życiu jeszcze nie wygrałam, więc i tu szanse są marne :)
Ale spróbować warto ;)

jagnieszka said...

ja też zgłaszam się do losowania,bo nijak printa zrobić nie umiem

francoise said...

heh. ale czekaj. Ty polujesz na 2002 czy czytelnicy? :>
chciałam Ci powiedzieć, ze masz super stryszek :P jak to zobaczyłam, to się przeraziłam [ilością miejsca zajmowanego przez scrapowanie..] ja mam marnie mały pokój i się boję co sie z nim stanie za kilka miesięcy..

([b]jagnieszko[/b], na klawiaturze masz przycisk Print Scrn; wciskasz, a on Ci robi "zdjęcie" monitora i daje do schowka. Ty go musisz tylko wkleić do nowego pliku w jakimś programie graficznym (chociażby paintcie))

Zielona said...

Na licznik będę polować a jakże ;) Ale wpisuję się i tak :D

Ingrid said...

hej,
ja się wpisuję może coś upoluję ;o)
pozdrawiam

Filka said...

noo z konkursami pojechałas :)

Anonimowy said...

ja też się zapisuję, bo nie mam bloga, a często tu zaglądam,więc może szczęście dopisze wreszcie, w końcu mam trzy siódemki w dacie urodzenia, a to do czegoś zobowiązuje, hę ;)
pozdrawiam wiosennie goga

Zielona said...

Wysyła się ptint screen ;P Ciekawe czy mi się uda ;P Ajj...jak to wolno idzie...

Ana said...

czy mogę się jeszcze wpisać?

Related Posts with Thumbnails