niedziela, 5 października 2008

kartkowo

Tak, tak powolna fala reaktywacji... brakuje mi mojego scrapkatka.. ueee zwlaszcza teraz, jak Anglia zrobila sie jesienna i pochmurna, duzo pada... no to az mi sie chce dlubac w papierkach, a tu papierkow brak :) wiec czekam z niecierpliwoscia na:
a) poczatek listopada, kiedy to moj brat przyjedzie i zamierzam go niecnie wykorzystac do przemycenia polowy mojego strychu tutaj :D
b) okazje do zakupow :)

a tak na fali kompletowania wszystkiego od nowa wydlubuje powoli kartki, od czegos trzeba zaczac :)

dla Agatki, za to, ze jest Agatka i kobieta sukcesu :D

Potwornosciowa, poczatkowo miala byc dla kogos innego, ale finalnie trafila do mojej kochanej host-mum, ktora w czwartek, w 3 miesiecznice mojego koczowania na wyspach przyniosla bukiet rozowych kwiatkow, a potem porwala mnie do pubu, z ktorego wracalysmy baaardzzzo chwiejnym krokiem :D
a ta urodzinowa dla kogos o kim mysle najcieplej pod sloncem :) I w sumie Ktos ma urodziny za kilka tygodni, ale ja sie nie moglam doczekac :):)

yhhhh takie lyse sa, brakuje mi papierow :) ale idzie ku lepszemu!!!

1 Comment:

Rydia said...

Jakie ładne kartki ,ta dla Agatki bardzo mi się podoba

Related Posts with Thumbnails