czwartek, 21 maja 2009

Dźwięki muzyki [The Sound of Music]

Po raz pierwszy w życiu wzięłam udział w wyzwaniu na DCM. Trzeba się ruszyć trochę, a poza tym temat, który pokochałam od pierwszego wejrzenia :)
Muzyka towarzyszy mi zawsze, mimo że nie mam swojego ulubionego kawałka czy wykonawcy. To po prostu się dzieje, pojawia się chemia, coś wpada mi w ucho. W ciągu ostatnich dni tak było z piosenką ''Hey There Dilelah'', którą przypadkiem usłyszałam na płycie N&R. I mnie wzięło mogłabym słuchać jej tak non stop. Swoje robi pewnie tekst.. Moje bycie daleko od wielu osób, miejsc, smaków i zapachów, które kocham trwa już prawie rok i tęsknota drapie w serducho. Z drugie strony wiem, że gdy zdecyduję się wrócić do Polski, będę tęsknić w drugą stronę. Za Tą Najważniejszą Osobą też. Więc jest ciężko, ale nie przynudzam ;)

It's first time in my life when I've taken part in a DCM's challenge, time to do something more ambicious then birthday cards, also this week's subject it's been absolutely perfect for me.
I always listen to the music, even if I don't have my favourite song or artist. It gives me inspiration to work, it influences on my mood, it can give me power when I need it. Recently I've been listening to 'Hey There Dilelah'', I believe becuase of the lyric. It's been nearly 1 year since I've came to England, I miss my friends, my family, my places and memories. But the other thing is, I exactly know who and what I'll be missing when I go back home.. so it's difficult ;)

i nuta:



A druga muzyczna kartka zainspirowana Nelly Furtado, która ze mną sprząta, prasuje, daje czasem do myślenia, a czasem relaksuje :) Moja Nelly :D

and another musical card inspired by Nelly Furtado's song. Nelly does everything with me, from cleaning and ironing for jogging and relaxing :) My Nelly!

3 Comments:

SueH said...

Hi Kasia,
I’m so pleased that you decided to join in with your first DCM’s dare and is so lovely to see your ‘music’ inspired cards. They are both great my favourite has to be the cute little bird, he’s so sweet (or should that be tweet!)

There’s a new dare today so don’t forget to come back and play along.
Sue
x

Anonimowy said...

Świetne są Twoje kartki! Inspirujesz ;) Moge zapytać skąd bierzesz materiały do ich wyklonania??? Pozdrawiam

Anonimowy said...

Ale ładna!!!

Related Posts with Thumbnails