poniedziałek, 11 maja 2009

kilka nowych kartek


Pamiątka chrztu świętego dla Jaśka :)


urodzinowa dla Babci :)





3 podziękowalne dla ludzi u których nocowaliśmy w Walii :)

zaczęłam sprzedawać kartki. niesamowite, cuda się zdażają :)
za 5 tygodni mam egzy, za 6 wyprowadzam zadek do swojego mieszkanka :)
panicznie poszukuję łóżka i stołu, panicznie zastanawiam się jak ja cały ten kaszellkowy majdan spakuję i przeniosę, panicznie myślę co dalej, panicznie szukam (w marzeniach pfff) pracy, panikuję i jestem w swoim żywiole i jestem szczęśliwa. dajmy na to

peace& love

2 Comments:

Jowita said...

Bardzo ladne karteczki

Rachel said...

jednym słowem kolorowy zawrót głowy!!: czyli, życzę ci co by wszystko sie udało i znalazło, to co potrzeba....a karteczki - rewelka!!:)

Related Posts with Thumbnails