wtorek, 26 maja 2009

Kochana Mamo... [My Dear Mum]

W Polsce Dzień Mamy świętujemy 26 maja, dla mojej Mamy jest to więc miesiąc szczególny, obchodzi w nim też urodziny. Dla mnie w tym roku jest szczególny wyjątkowo, bo jestem tak daleko, nie możemy usiąść w ogródku z ciastem i kawą, porozmawiać i powygłupiać się....
Zafundowałam swojej Mamie w minionym roku milion emocji, nie zawsze tych pozytywnych, nie zawsze zgadzała się z moimi decyzjami, a plany, które obecnie snuję, też nie są jej po drodze, a mimo to wspiera i utwierdza w przekonaniu, że to moje życie i muszę je przeżyć po swojemu. Zaczęła studia, a za 5 tygodni wsiada w samolot i przylatuje na macierzńską wizytację. Moja Kochana Mama :)

4 Comments:

Filka said...

a Ty kiedy przylecisz? :)))

Kasia said...

nie wiem, ale na pewno nie przed jesienią! Jeśli wrócę na studia, to w połowie września, jeśli nie to na początku października! :)

Anonimowy said...

Urocza!

Kasia said...

dziękować :)

Related Posts with Thumbnails