środa, 18 listopada 2009

poprzerwnie :)

Przerwa blogowa wyszła jakoś samoistnie. Miałam wielki, ambitny plan, że sobie bloga trochę rozruszam, że candy pomoże i że będzie FAJNIE ;) no a w międzyczasie włączył się zakręcony czas w pracy, trochę problemów ze zdrowiem zakończonych anginą na kilka dni przed wyjazdem do Polski. Same wakacje udały się przecudnie, dużo czasu z rodzinką, przyjaciółmi, pyszne mamusine jedzonko, spanie do południa, zwiedzanie, robienie zdjęć i testowanie wytrzymałości Faba na polskie trunki :) I ja naiwna, myślałam, że w tym rozgardiaszu uda mi się wysłać candy ..pfhii.. zrobię więc eksperyment i poleci z Anglii :) wyniki candy na dole, zainteresowana zgłoś się :)

4 Comments:

Anonimowy said...

Gratuluję dziewuszce pysznych słodkości, a Tobie zdrowia kupę i dużo słonka :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska said...

Gratuluję zwyciężczyni!!!
:D

nannala said...

łoooo :)
miło ! myślałam już że nigdy nie wylosujesz a tu myk i wypluło mię :)
zaraz Ci ślę adresaaa :*

nannala said...

wysłałam pmem na scrapasionie bo tu nie znalazłam maila :)

Related Posts with Thumbnails