sobota, 1 marca 2008

fiku miku w pamiętniku czyli ... heh Princess Diary :)

no dobra, to coś nowego-starego czyli wygrzebanego :)

mój pamiętnik.. przez chwilę był zeszytem, który strasznie mi się podobał :) Potem pamiętnikiem... Potem zapiśnikiem na fajne teksty, cytaty, sentencje, piosenki, które można w scrapach wykorzystać :) Potem Nulka ogłosiła konkurs na blogu i stwierdziłam, że jak mam robić coś nowego, to wolę obscrapować ten pamiętnik :) o i tyle wyszło:





a poza tym.. dzięki pomocy Sis niezawodnej mogłabym zaśpiewać- Postawiłam swoje życie na ciucianie :)

7 Comments:

light said...

Humm . . . I like bonbon ! :p

Unknown said...

kochana pozwoliłam sobie Ciebie ustrzelić ;) zapraszam po szczególy na mojego bloga :)

Anonimowy said...

ja również Cię bezczelnie ustrzeliłam.
Szczegóły tutaj

jaśminowasia said...

Strzelam do Ciebie Kaszellku, piekne są Twoje prace, zapraszam do mnie, miłego dnia choć z ranką ode mnie, bo strzelam mocno :)))))

Zielona said...

Ja też Cię postrzeliłam :) Więcej u mnie na blogu :)

jaśminowasia said...

ustrzeliłam Ciebie, zapraszam do mnie :)

ami said...

komentowałam już w galerii ale koniecznie muszę jeszcze tutaj
na widok pamiętnika padłam
i muszę przyznać szczerze, że oglądam go codziennie
i codziennie równie mocno podziwiam
i szczerze przyznam, że dawno nic mnie tak nie zachwyciło!
pamiętnik jest absolutnie boski i genialny

Related Posts with Thumbnails