wtorek, 4 marca 2008

postrzelona :)

że jestem postrzelona.. wiedziałam już jakiś czas ;) a teraz to się stało naprawdę za sprawą: a-gus, anai, jasminowasi, i zielonej ... ;)
zasady:

Aby rozpocząć polowanie należy:

1. podać linka do bloga osoby która nas ustrzeliła,

2. zacytować na swoim blogu zasady zabawy,

3. wpisać 6 nieważnych, śmiesznych rzeczy na swój temat (ponieważ krążymy po blogach twórczych, więc mają to być rzeczy dotyczące naszego twórczego hobby),

4. “strzelić” do następnych 6 osób

5. uprzedzić wybrane osoby zamieszczając komentarz na ich blogu.


no więc jazda z tym ;)

1. Nie mogę scrapować bez muzyki, która ważna jest w podwójny sposób. Primo- muszę ją słyszeć ;) oczywista :) Secundo- inspiruje do tworzenia scrapków. Jeśli jest jakiś tekst, piosenka, która za mną chodzi, pasuje do tematu scrapka itp. na ogół kończy się to tym, że jakiś jej fragment znajduje się w pracy :)

2. Zawsze brakuje mi zdjęć, ciągle czuję, że mi ich mało, że nie robię ich wtedy gdy jest okazja, że ZA MAłO MAM ZDJęć Z PRZYJACIółMI... ;)

3. Scrapkowanie stało się dla mnie cudownym sposobem realizowania moich wymyślnych strategii unikowych- im więcej rzeczy do ogarnięcia, tym więcej pomysłów do scrapowania, byle tylko nie wziąć się do konkretnej roboty

4. Hamuję się z zakupami z myślą o tym, że zaszaleję w Anglii, ale to hamowanie kończy sie zawsze w papierniku, pasmanterii albo.. secondhandzie (ale to nie scrapowo już:P)

5. Maniakalnie zapisuję wszystko co mi się podoba na kompie, a potem nie mogę tego znaleźć

6. Przyznam bez bicia- jako że mam swój scrapkowy kącik na strychu, zostawiam tam na ogół wielki bajzel i aż do momentu gdy mnie cholera nie trafi nie sprzątam, tylko rozsuwam kolejne sterty po stole, półkach i pudłach dookoła

amen.
strzelać dalej nie strzelę.. bo w ogóle nie mam pomysłu kto jeszcze nie był ciachnięty ;)

0 Comments:

Related Posts with Thumbnails