poniedziałek, 21 kwietnia 2008

sesja się zbliża :)

haha nie byłabym sobą gdybym nie zaczęła się przejmować nadchodzącą sesją 2 miesiące przed czasem ;) mam już wszystko skrupulatnie rozpisane, zaplanowane, poukładane tylko jakoś... motywacji do nauki brak ;) wiadomo-wiosna... :D Czuję, że żyję, wyciskam wszystko do ostatniej kropli i mam jakieś niekończące się pokłady energii :):) ale jak trzeba 4 litery usadzić przy biurku i poczytać coś, to nie ma mowy :)

ale zaczęłam się psychicznie przygotowywać do sesji- zrobiłam indeksowi letnie ubranko ;) może uwiedzie profesorów i innych takich i oceny wpiszą lepsze ;) bo coś czuję, że okoliczności mhmm przyrody ;) utrudnią mi kontakt z uczeniem się w tym roku :)

no a oto i Pan Indeks i jego Młodszy Brat ;)

2 Comments:

ciuchhh said...

ooooo! :) świetnie oskrapowany indeks :D będą tak zachwyceni, że wpiszą Ci co tylko będziesz chciała :)

Bea said...

no nie!! taki indeks na pewno na każdym profesorze zrobi wrażenie!!! :)

Related Posts with Thumbnails