niedziela, 4 maja 2008

pitu pitu :)

Mam fazę na gadanie więc coś napiszę, a co tam ;)

Miałam wystrzeloną w kosmos majówkę ;) wcale nie dlatego, że prawie nic się nie uczyłam :P

hahah konstruktywnie oglądałam musicale (pokłony dla Sis za pomocność:D)
motyw Footloseowy, który mimo że rozmemłany w odczuciu mojego ucha zalicza się do natchnionych i podoba się mocno, oj mocno ;)

haha zresztą moje życie ostatnio to taki "Almost paradise" ;) więc mam prawo do rozmemłania :)

Dwa- 2 lipca już na bank witaj Groombridge :) To od teraz 59 dni :):) Cholerrraa emocje cudowne :)

I mój musicalowy hit- Across The Universe :) LOOOVEEE wielka i nieskończona dla tego filmu!! Jest tak pozytywnie zakręcony!! Hahaha myślałam, że spadnę z fotela oglądając jak pokazano wizje po trawce, jak śpiewali, jak oddany był ten peace&love klimacik.. no a z drugiej strony sceny, które każą pomyśleć (rewelacyjna scena poboru do wojska!!)
noo generalnie w wolnej chwili oglądamy ATU ;)


LOVE IS ALL YOU NEED :D :*

Wielkie Love dla scrapujących babsztyli :*
Wielkie Love dla Bikiniar :*
Wielkie Love dla całej reszty :D

PS. Hej Jude :P :)
tak odwaliło mi ;) to notka z serii do skasowania :D

1 Comment:

Jaszmurka said...

Tylko spróbuj skasować!

Pozdrowienia dla babsztyli zamieściłaś i chcesz kasować? W łeb chcesz!!!?

lowe :*

cudnie było poznać!! :* nanana na na a

Related Posts with Thumbnails