niedziela, 4 maja 2008

ciasteczka owsiane (fII)

PYSZNE OWSIANE CIASTECZKA :D (fII)

tu ciacha w wersji BIG LOVE :) Po obejrzeniu Across The Universe po Kaszellkowej łepetynie rozbija się "All you need is love, love, love"

Jest takie forum, na którym są takie fajne Bikiniary ;) Jedna z nich zapodała przepis na owsiane ciasteczka bardzo zgodne z SB ;) I oczywiście jako łasuch numer 1 wcześniej czy później musiałam go wypróbować ;) Ciacha są boooossskiiieee :) Nie słodkie, nie twarde, takie w sam raz, bardzo sycące i idealne do herbatki, mleka, serka albo jogurtu :) mniami !! Poniżej orginalny przepis autorki (mojej imienniczki shananana:P), a ja w swoich ciachach zamiast daktyli dodałam suszone śliwki, dorzuciłam trochę dyni i ciut więcej miodku :)

Ciasteczka Owsiane

Szklanka płatków owsianych
Szklanka mąki pp (ja miałam żytnią razową typ 2000)
Pół szklanki otrębów pszennych
Pół szklanki słonecznika
Pół szklanki pokrojonych daktyli
Pół szklanki pokrojonych suszonych moreli
1/4 szkl oliwy
Szklanka mleka
Łyżka miodu
Łyżka cynamonu

15-20 min w piekarniku
Chyba o niczym nie zapomniałam
Można dodawać co się chce, różne owoce, różne orzechy, czekoladę lub coś


hmm mój brat właśnie wszedł, zerknął na monitor i powiedział: "Tobie to się chyba nudzi" ;) O lol.. jasne ;) pitu pitu :P

0 Comments:

Related Posts with Thumbnails