piątek, 2 maja 2008

wędrowniczek FILASI

temat: MOJE HOBBY :)




to co scrapuję robi się ostatnio coraz bardziej chaotyczne i bałaganiarskie, ale podoba mi się ten efekt :) I łączenie kolorów, które niby nie powinny się łączyć :) No i w ogóle mam coraz większą zabawę ze scrapowania a wpisywanie się do albumów dziewczyn wprost kocham!! Będę za tym cholernie tęsknić w UK.. ciekawe czy tam też są tego typu zabawy ;) albooo ooo byłoby super International Wędrasie :D

Teraz szykuje się przymiarka do dużego scrapu na zlot na czerwiec.. pierwszy raz w życiu będę takiego robić, więc nie lada wyzwanie ;)

a jutro Warszawskie spotkanie :D shanananana :D

2 Comments:

ciuchhh said...

podobają mi się te Twoje ostatnie wpisy, są w takim fajnym stylu, lubię jak jest tak kolorowo :)

Chi said...

jakie cudowne są! własnie takie radosne i kolorowe... szkoda ze mi brakuje jeszcze odwagi [i gadzetów] do tego rodzaju scrapów ;p

Related Posts with Thumbnails